Το ερώτημα είναι σαφές και αμείληκτο:
Τοποθετήθηκε σε ένα Επαγγελματικό Λύκειο (Ε Π Α Λ) ένας αποσπασμένος από άλλο Π Υ Σ Δ Ε, Γιατρός ( Π Ε 14 01, Εκπαιδευτικός).
Η απόσπαση του στην συγκεκριμένη Δ Δ Ε έγινε με βάση δημοσιευμένα οργανικά κενά στο Υπουργείο.
Το καλοκαίρι ζητήθηκε βάσει προκήρυξης στην ίδια περιφέρεια (Δ Δ Ε) ο μόνιμος Διορισμός ενός Γιατρού κι ενός Νοσηλευτή, με βάση τα αποτελέσματα Α Σ Ε Π 2009 και εμφανίσθηκε μόνο ο Νοσηλευτής, ο οποίος και τοποθετήθηκε (ως νεοδιόριστος) από το οικείο Π Υ Σ Δ Ε στο Σχολείο που είχε δηλωθεί κενό Γιατρού.
Ο Γιατρός τοποθετήθηκε (αναγκαστικά;) σε κενό (οργανικό, λειτουργικό δεν διευκρινίζεται) Σχολείου, όπου υπάρχουν Οργανικά Τέσσερεις Υπηρετούντες Νοσηλευτές, από τους οποίους οι δύο έχουν κριθεί υπεράριθμοι, εφόσον ο Διευθυντής και ο Σύλλογος, δηλώνουν εκεί κάθε καλοκαίρι Δύο (2) Οργανικά κενά Γιατρού.
Και όταν έρχεται η ώρα της κατανομής των μαθημάτων, ο ίδιος διευθυντής, ερμηνεύει τον Νόμο περί αναθέσεων "κατά γράμμα" και δεν επιχειρεί ούτε να ασκήσει το Διευθυντικό του Δικαίωμα, δια της πειθούς, αλλά ούτε και μια διασταλτική ερμηνεία του Νόμου, πράγμα που, ορθά κάνει σε άλλες περιπτώσεις.
Αποτέλεσμα;
Ασκείται διαρκές bulling στο Γιατρό, να αναλάβει "με την θέληση του"(!!!) μαθήματα, που ούτε έχει διδάξει ξανά (εφόσον στα προηγούμενα σχολεία που είχε υπηρετήσει τον αντιμετώπιζαν ως Γιατρό κι όχι ως Υλικό για να Βουλώνονται Διδακτικά Κενά -Τρύπες,απόβλητα της Εκεί Νοσηλευτικής Αλαζονείας, όπως "Στοιχεία Διατροφής", "Διαπροσωπικές Σχέσεις", "Εργασιακό Περιβάλλον Τομέα" και "Νοσηλευτική", Θεωρία και Εργαστήριο, τα οποία έχει ως 2 η Ανάθεση, (όπως και την Βιολογία Γενικής Παιδείας), αλλά και τα αμιγώς "ιατρικά μαθήματα", δηλαδή Ανατομία- Φυσιολογία, Παθολογία, Χειρουργική, Γυναικολογία- Μαιευτική, ανατίθενται στους υπεράριθμους Νοσηλευτές, λόγω της προβλεπόμενης από το Νόμο της (πλασματικής) αρχαιότητας στην Υπηρεσία, δηλαδή εκείνη του "αρχαιότερου οργανικά τοποθετηθέντος στην Σχολική Μονάδα".
Το ερώτημα παραμένει σαφές και αμείληκτο:
Τοποθετήθηκε σε ένα Επαγγελματικό Λύκειο (Ε Π Α Λ) ένας αποσπασμένος από άλλο Π Υ Σ Δ Ε, Γιατρός ( Π Ε 14 01, Εκπαιδευτικός).
Η απόσπαση του στην συγκεκριμένη Δ Δ Ε έγινε με βάση δημοσιευμένα οργανικά κενά στο Υπουργείο.
Το καλοκαίρι ζητήθηκε βάσει προκήρυξης στην ίδια περιφέρεια (Δ Δ Ε) ο μόνιμος Διορισμός ενός Γιατρού κι ενός Νοσηλευτή, με βάση τα αποτελέσματα Α Σ Ε Π 2009 και εμφανίσθηκε μόνο ο Νοσηλευτής, ο οποίος και τοποθετήθηκε (ως νεοδιόριστος) από το οικείο Π Υ Σ Δ Ε στο Σχολείο που είχε δηλωθεί κενό Γιατρού.
Ο Γιατρός τοποθετήθηκε (αναγκαστικά;) σε κενό (οργανικό, λειτουργικό δεν διευκρινίζεται) Σχολείου, όπου υπάρχουν Οργανικά Τέσσερεις Υπηρετούντες Νοσηλευτές, από τους οποίους οι δύο έχουν κριθεί υπεράριθμοι, εφόσον ο Διευθυντής και ο Σύλλογος, δηλώνουν εκεί κάθε καλοκαίρι Δύο (2) Οργανικά κενά Γιατρού.
Και όταν έρχεται η ώρα της κατανομής των μαθημάτων, ο ίδιος διευθυντής, ερμηνεύει τον Νόμο περί αναθέσεων "κατά γράμμα" και δεν επιχειρεί ούτε να ασκήσει το Διευθυντικό του Δικαίωμα, δια της πειθούς, αλλά ούτε και μια διασταλτική ερμηνεία του Νόμου, πράγμα που, ορθά κάνει σε άλλες περιπτώσεις.
Αποτέλεσμα;
Ασκείται διαρκές bulling στο Γιατρό, να αναλάβει "με την θέληση του"(!!!) μαθήματα, που ούτε έχει διδάξει ξανά (εφόσον στα προηγούμενα σχολεία που είχε υπηρετήσει τον αντιμετώπιζαν ως Γιατρό κι όχι ως Υλικό για να Βουλώνονται Διδακτικά Κενά -Τρύπες,απόβλητα της Εκεί Νοσηλευτικής Αλαζονείας, όπως "Στοιχεία Διατροφής", "Διαπροσωπικές Σχέσεις", "Εργασιακό Περιβάλλον Τομέα" και "Νοσηλευτική", Θεωρία και Εργαστήριο, τα οποία έχει ως 2 η Ανάθεση, (όπως και την Βιολογία Γενικής Παιδείας), αλλά και τα αμιγώς "ιατρικά μαθήματα", δηλαδή Ανατομία- Φυσιολογία, Παθολογία, Χειρουργική, Γυναικολογία- Μαιευτική, ανατίθενται στους υπεράριθμους Νοσηλευτές, λόγω της προβλεπόμενης από το Νόμο της (πλασματικής) αρχαιότητας στην Υπηρεσία, δηλαδή εκείνη του "αρχαιότερου οργανικά τοποθετηθέντος στην Σχολική Μονάδα".
Το ερώτημα παραμένει σαφές και αμείληκτο:
Αν ήσουν Γονέας ενός μαθητή του Ε Π Α Λ, που φοιτά στο Σχολείο, στον Τομέα "Υγείας- Πρόνοιας- Ευεξίας", θα ήθελες να διδάσκουν στο παιδί σου, τα "ιατρικά" μαθήματα οι υπεράριθμοι Νοσηλευτές, λόγω "αρχαιότητος" και να υποχρεώνεται ο Γιατρός να "διδάσκει" Διατροφή, Εργασιακό Περιβάλλον και Διαπροσωπικές Σχέσεις....;;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου